söndag 9 oktober 2011

Lördag,söndag!

Hejsan!

Det börjar bli klent med inlägg nu förtiden och jag vet om det. Ska försöka bättra mig, men har så mycket i skolan och har försökt att skaffa mig en fritid dessutom.
Igår tillexempel så chillade jag med några härliga tjejer från min klass, vi såg film. Glömt vad den hette, hängde knappt med för att de skulle prata hela tiden, så jag ska se om den. Sen åkte jag till Marie & Elias och sov där. Det var som alltid jättemysigt, fick bilder på prinsen av Marie, och sen så pratade vi en himla massa. Underbart att kunna prata så öppet om allt mellan himmel och jord med en människa. Hehe.
Jag slänger in två bilder ifrån gårdagen (:

Ha en fortsatt fin söndag mina söta!

Elias och jag, så himla knubbigt go är han!



inte seriös för fem öre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar