fredag 7 oktober 2011

FREDAG

hejhallåå

Fredag idag då, det är chill. Skoldagen var grym först så erkände skolan att de gjort fel angående att inte ändra mitt språkval på schemat för det hade blivit godkänt o allt, så de bad om ursäkt för att de varit otrevliga. Ibland funkar det att skälla ut folk! :) Sen så fick vi istället för att ha historia titta på någon dansuppvisning, vet helt ärligt inte vad jag tyckte om den.. Den var lite töntig för de klädde ut sig till typ Martha grahmn och typ Ludvig IV, man typ.. "vi går på gymnasiet detdär är inte kul, det skulle vart skillnad om vi gick i 1an" Men de gjorde en del snygga moves och jag saknar dansen det gör jag verkligen. Efter skolan så hängde jag med Elin & Gabbi på stan, var smakråd förälskade mig i en jättefin kavaj, den var verkligen jättefin.. Men jag har redan gjort slut på mina pengar.. heh (a)

Hade tänkt mig att ladda upp en bild men internet vill inte det. så jag orkar inte bråka, hoppas ni alla haft en bra dag!

Puss mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar