tisdag 11 oktober 2011

Tisdagen är häär!

Hallu babes därute!

Jag har inte haft någon somhelst lust att blogga. Sånt e liveeeeeeet.
Idag hade jag lyssnings-prov i engelska, det gick SÄMST fattar inte va som hänt med mig, brukar äga på hörövningar oså vidare.. men idag var det precis som om min hörsel var tre sekunder efter skivan som de spelade.. jättestörande. Lär få ett E i betyg till jul :( Menmeeeen

Här sitter jag och försöker att plugga förövrigt.. men det går inge bra för facebook tar min tid, plus att min morbror tittar på fotboll och får spel för minsta lilla sak som är "oshysst" mot sverige.. jag slänger nån blick på skiten då och då. Står 3-2 till SWE de är ju najs fan! Synd bara att det inte gick lika bra i hockeyn för mitt älskade färjestad, de har ännu inte fått nån 3poängare. de lär spela i en sämre divison nästa år eller vad det heter...

slänger upp några fulbilder på mig, seriöst. jag älskar att va ful. För då slipper man ta åt sig om nån kallar en ful ochsåådär det är ju meningen att vara FUL. älskar det ordet, fulfulfulfulfulfulfulful. fint ord dedär. Fast ful är inte bara att man är ofin utan det är även att man kanske säger nått som låter stört eller att man e störd, då brukar jag säga "va ful du är" inte om utseendet asså. äh orka förklara ._.

DEN SOM KAN ITALIENSKA KAN MER ÄN GÄRNA KONTAKTA MIG, ÄR VÄLDIGT GÄRNA INTRESSERAD AV EXTRA KURSER, JAG BJUDER PÅ GODIS. PROMISE.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar