onsdag 5 oktober 2011

Onsdag,onsdag jävla onsdag.

Hej på er.

Idag är det onsdag om någon missat det, det är den jobbigaste onsdagen på sjuukt länge. Jag vaknade runt tjugo över 6 och kände att näsan var helt igentäppt och huvudet bara snurrade, jag fick dendär lilla självmordstanken som alla säger att man får när man måste gå upp fast att man verkligen verkligen INTE orkar. Såg jag låg kvar, somnade om.. vaknade av att mamma kom och skällde på mig, fast jag brydde mig inte då heller.
Så jag stannade hemma idag, vilket jag har stor ångest för.. fast ioförsig så sitter jag här och snorar och har ett huvud som dunkar precis som om det vore någon som spela trummor eller spelade musik med massa bas i mitt huvud. Jag har mått såhär lite då och då men det har alltid gått över efter 1,2 dagar. Senaste gången jag kände såhär va förra veckan.. Förstår inte hur man kan vara jättesjuk en dag och sen nästa vakna upp som en ny människa :s. Menmen jag hoppas att jag mår jävligt mycket bättre imorgon för då har jag prov, har inte läst ett skit. Men har ju varit med på genomgångarna och sen så säger killarna i klassen att provet är som reption (felstavat ord jag vet) på allt man hade i nian, om det är så så är det phedt chill.¨
kommer nog mer inlägg senare idag skulle jag tro, puss!





^ hoppas jag inte skrämde er allt för mycket nu mina vänner. alla är inte vackra utan kosmetika!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar