fredag 14 oktober 2011

Man är kung,kung kung i baren!

Hejsanhoppsan

Tittade nyss på idol.. fan vilken skit, de kunde inte ens sina sånger! lågt!!!
Idag har varit den sämsta dagen på så sjuukt länge. Det börja med att jag försov mig i morse, och glömde ta med mig skor till idrotten. Sen börja jag bråka med en kompis (not good), sen glömde jag datorn på busstationen (hur dum i huvudet är inte jag då?)
Jag kom tillbaka en timme senare och den låg kvar på samma ställe :D, sån jävla tur, det pinsammaste var att jag sprang in i dörren när jag skulle ut.. haha usch.
Sen så blev jag förolämpad av min systers kille, sen så börja min familj (som alltid) att tjafsa. och juste, glömde min foundation i skolan igår, klart som fan att nån jävla fitta tagit sönder den och massa grejer (JAGHATARDIG), så nu måste jag slösa typ 200 spänn på en ny. Och jusste en olycklig sak till hände, mitt bankkort blev helt böjt! jag vet inte hur, jag plocka upp det ur väskan och den va böjd som fan, och jag har liksom pengar på kortet! =( *sadface* aja får beställa nytt till veckan.
en positiv sak är väll att jag inte har något plugg under helgen (iaf vad jag vet)


Idag i skolan så hade vi rugby, fy helvete det är ju fan askul :D Vi hade två tränare, den ena hade världens finaste scottiska brytning, han var från glasgow! fast det var lite svårt att höra va han sa för han prata ganska otydligt, den andra gubben hade typ amerikansk engelska. Ashärliga gubbar!

Imorgon så taggar jag för ett zumbapass med Elin. Det ska bli jättekul!! :D
Sen så tror jag det blir bio på kvällen? men det är inte säkert ännu. Men jag hoppas!


bjuder på en gammal bild, fin finne på kinden va? :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar