söndag 2 oktober 2011

2 Oktober

Halloj!

Jävlar vilken bra kväll det var igår! Lärde känna massa goa människor, och några mindre goa människor dök också upp i mitt synfält! En liten incident förvärra situationen för någon timme, men när personen som orsakat det stack så blev stämningen mycket bättre! jag virra runt på wåxnäs både 1 och 2 gånger, ena gången utan skor och andra gången med Alexs skor + en snygg grabb vid min sida, det ni! Har även upptäckt att jag blir väldigt kramgo när jag dricker.. krama alla säkert 300 gånger igår, men det var ingen som klaga, (tack gode för deeet) Haha! nu ska jag läsa ut min bok och sedan lägga mig och sova, jag hoppas som ininorden att min andra halva aka elin kommer till sccchkolis imorn, annars blir synn om mäj! hähä

puss och kram mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar