fredag 30 september 2011

sömnbrist!

Kan verkligen inte sova så kör på ett test!

60 ärliga frågor om dig själv.

1. vad är ditt mellan-namn? Aina Nathalie
2. vilken tid gick du upp i morse? 06.30
3. är du i ett förhållande nu? nej
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. vem var du tillsammans med sist? Simon.
6. får man fråga varför det tog slut? Hans känslor svalna.
7. har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. vem vet mest om dig? Oj! Elin,Jenny.
9. vad gör du på fredagskvällar? sover och pluggar!
10. bästa filmen du någonsin har sett? Oj bra fråga! typ water for elephants, the nootebok :)
11. har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.
12. har du någonsin varit full? Ja.
13. har du testat droger? Rökning är la en drog? isf ja. men annars NEJ.
14. röker du? Nej
15. snusar du? Nej
16. saknar du någon just nu? Ja♥
17. hur mår du idag? Fineer!
18. hur många tabletter tar du dagligen? 0
19. vad gjorde du för exakt ett år sen? Låg och sov? Haha. Nej men precis börjat nian så pluggade, chillade osv.
20. bästa minnet från sommaren? Åh.. Alla nya människor jag lärde känna!
21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? Norge, haha...
22. när var du där? sommar 10.
23. är du rasist? NEJ, Absolut inte!!!
24. har du helt svenskt ursprung? nej, lite norskt oxå
25. om nej, vart kommer du ifrån? min mormor e norska (säger man så?)
26. föredrar du svenska eller utlänska killar? svenska trorjag, fast gillar ju de me lite utländskt utseende.. äh vettefan, spela roll!
27. ser du fram emot någonting just nu? Ja, min 17årsdag!
28. sköter du skolan? Njaa
29. vad hade du för betyg förra terminen? inga toppbetyg direkt!
30. vad är det bästa du fått på ett prov? VG+
31 . vilket ämne var det? Oj, de minns ja inte
32. har du fått ig på ett prov? Ja, typ ett prov.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
34. Anser du dig vara intelligent? Beror vad man jämför med.
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Oj, när jag var litten!
36. den värsta tiden då? typ nu? eller i våras
37. har du mått jättedåligt psykiskt? ja under en kort period
38. har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? jep.
39. har du haft sömnproblem? ja.
40. hur ofta gråter du? inte allt för ofta.
41. vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på musik
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Elin,Jenny,Gabbi,Rasmus.
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? njae.
44. vilken klass går du i nu? SA11C
45. vilken skola? Sundstgymnasiet
46. har du varit otrogen någon gång? nej
47. har någon varit otrogen mot dig? nej
48. är du stolt över dig själv? Jarå, det måste jag faktiskt säga.
49. vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag har ett sådant gott hjärta.
50. vad får du ofta komplimanger för? Ögonen,benen,brösten och ibland får jag en liten kommentar för min personlighet med!
51. har du lätt att få folk att skratta? Ja, det tror jag nog :)
52. cider eller öl? Cider, lätt!
53. har du några talanger? Njae.
54. vet du om någon är kär i dig? Nope.
55. är du kompis med ditt/dina syskon? Japp!
56. vad står det i ditt senaste inkomnasms? "Milla hur är det? <3/ Rasmus"
57. hur lång är du? 170+! :D
58. Hur mycket väger du? Det vill jag inte skriva.
59. Vilken storlek har du på kläderna? Oj, väldigt olika :)
60. Har du svarat ärligt? Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar